Kızlar bebeğim 5 aylık travel sistem bebek arabası kullanıyoruz çok memnunum çok kullanışlı rahat sürüşlü.Puseti sadece kullandım diğeri hala pakette kullanılmadı arabamız sedan değil küçük hecbek araba yer sıkıntısı yaşıyoruz.Satmak istiyorum yepyeni daha almak isteyen olursa yardımcı olurum 🥰