25 günlük oğlum emerken başta biraz turuyo emiyo ortasında kendini geriye atıp ağlama krizi ve bir daha almıyor memeyi yoruldum yaralardan dolayı hiç keyif vermiyor emzirmek acı üstüne çocuğum istemiyor emmeyi kötü hissediyorum kendimi lütfen bir öneri verin böyle olup geçen var mı