Simsimy silaa66 Bende ilk kez eşimden duyup, öğrenmiştim :) Osmanlı Türkçesi. Edebiyat okuduğum için sonra derstede çıktı tabii karşıma 😅
nehirsude0 silaa66 cunki kapali kutu gibiyim burasi olmasa hiç kimsem yok gibi ki burada bile icimi kimseye dökemiyorum huyum kurusun icim icimi yiyor ama disariya guluyorum butun kiyafetlerim siyah içim gibi😢
nehirsude0 silaa66 kim kocam mi ona asla dokemem icimi beni aciz görür diye görmez ama ben kimsenin beni ezik gormesini istemem kocamda dahil herkes bana buzdolabi gibisin hic duygun yok gibi der😅