theblackvirgo silaa66 🕴️ siyah olurdum kesinlikle kendimi en huzurlu en rahat en özgüvenli bulduğum renk huzur veriyor resmen diğer bir seçenekte lila
Simsimy silaa66 💚 Yeşil olurdum. Gözlerim yeşil. Eşimde bundan sebep “Ahdar” der bana.. Daha bir seviyorum o yüzden yeşili. :)