Merhaba, bebeğim 4 aylık. Bugün sünnet oldu ve memeye düşmesini beklerken memede ağlamaya başladı. Biberonla mama verinceyse içti. Meme reddi bu aylarda olabiliyor ama direkt bugüne sünnet sonrasına gelmesi tesadüf mü yoksa sünnetle ilgisi var mı anlayamadım. Benzer bir deneyim yaşayan var mı acaba?