İyi akşamlar. 4.5 aylık bebeğimin penis ucunda şekşl bozukluğu nedeni ile normal sünnet olamayacağı, genel anestezi ile sünnet yapılarak penis ucundaki şekil bozukluğunun düzeltilmesi gerektiği söylendi. Bu şekilde bebeğine operasyon yapılan var mı acaba? Süreç nasıl ilerliyor? İyileşme süresi çok uzun mu? Bebeğim genel anestezi almak için çok küçük ama aklı ermeye başladıkça da daha zor olacak diye korkuyorum. Başından geçenler tecrübelerini paylaşırlarsa çok memnun olurum