Rez Hanımlar selam 2 gündür sol kol kaburgam sanırım üşüttüğümden dolayı aşırı ağrıyor, kırılmış desem yeridir. Nefes alıp verirken ağrıyor canım çıkıyor . 2 aylık bebeğim var emziriyorum kas gevşetici krem sürebilir miyim bilgisi olan var mıdır ??