bisenakillisinzaten Evt belki gaz da kusma yapıyordur bebegim kolikti.Hıckırık da cok oluyo reflü oldugunu düşünüyorm ama kilo alıyosa bsy yapmıyor doktorlar.Dün bi doktorun paylasımında gördüm ek gıdayla birlikte azalıp 1 yasında geçer diyordu.Ne kdr sıklıkla emziriyorsunz ? benimki 2 saat oldu mu artık emmek için mızmızlanmaya baslıyo bazen 2 saat olmadan emzirmek zorunda kalıyorum o zaman kesin çok kusuyo mesela.