bisenakillisinzaten Bebeğim 3 aylık ama ben daha neden ağladığını çözemiyorum ya. Gaz sancısı olduğunu nasıl anlarım mesela?
ilba3417 bisenakillisinzaten karnına ben ütüyle havlu ısıtıp koyuyorum gazı veya sancısı varsa rahatlatıyor çok sıcak olmayacak ama ayaklarının altına zeytinyağ ile masaj yapıyorum bacak haraketleri yapıyorum
bisenakillisinzaten durumons anne sütü alıyor. Uyutmaya çalıştıkça daha çok ağlıyor. Bide aglamasindan ziyade çok bağırıyor.
durumons Kulağını kasiyorsa kulak ağrısı da cekiyo olabilir dis sancısı var biz benimde 3 aylik ikinci cocugum
durumons Tek içimlik mama var hazır migrosta onu deneyebilirsin açlıkta olabilir ya da midesi yanıyordu emdirdikten sonra yatırınca benimkinin reflusu vardi
durumons Kusmada bi farklılık yok aslında duz yatırınca ağlıyorsa ve kusuyosa bu büyük ihtimal refku oluyor aynı gaz sancısı gibi ama degil
bisenakillisinzaten durumons benim kızımda çok kusuyor günde en az 10 kere üst degistiriyorumdur reflü böyle mi oluyor.
durumons Bi de sallayınca daha fena oluyordur o yüzden de agliyo olabilir kolik bebeklerin bile 3 ayda bitiyor gaz sancısı çünkü
bisenakillisinzaten durumons aynen düz yatirinca kendini kasiyor kundagini çıkarmaya çalışıyor ağlayarak. O zaman gaz sancısıdid
bisenakillisinzaten durumons kilo alımı nasıl bebeğinizin? Benim bebeğim az kilo alıyor o zaman refluden kaynakli
durumons Hayır reflu sancısı emzirdikten sonra yatırma biraz kucağında tut emzirirkende öyle kolunu başının altina koyarak kaldırıp emzir gazını çıkarmadan da yatırma hatta reflu yatakları bilr var onlardan da kullanabilirsin bende kullanıyorum