Guz06 İyi akşamlar herkese , bebekleriniz kaçıncı aylarında emekledi ve yürüdü , ve emekleme başladıktan ne kadar sonra yürür bebekler ?
12-12-34-76 Guz06 8 aylıkken emekledi 14 aylık yürüdü. Çok hızlı emekledigi için yürümeye gerek duymuyordu bir türlü
ozlemm_35 Guz06 6 buçuk aylıktı emeklemeye başladı şuan tutunarak yürüyoruz sıralıyoruz 9 ay 10 günlüğüz
gokceege Guz06 7,5 aylıkken emeklemeye başladı 8,5 aylıktan beri koltuklara tutunup kalkıyor 2-3 gün sonra 9 aylık olacak bilemiyorum ne zaman yürür :)
Alpbaby ay emekledi 8. Ay tutunup kalkttı 10. Ay desteksiz ayakta durabildi 13 aylığız hayla adıım atmadi yürümüyor 😂
Meslisssas Alpbaby 6. Ayda daha yeni oturmaya başlıyorlar o da her bebek tam 6 da oturamıyor nasıl emekledi maşallah baya erkenciymis
Umisko Guz06 7 aylıkken emekliyordu , 7,5 ta sıralama yapmaya başladı . Yürür sandım on buçuk aylık oldu hiç hevesi yok . Koşar gibi emekliyor yetişemiyoruz . Ne zaman keyfi gelir de yürür kim bilir 😂