asli57 öncelikle hayırlı olsun, Allah uzun ömürler versin inşallah.Süte gelince de zaten öyle hemen gelmez, sık sık emzir mutlaka,arada mama ile de biraz desteklemeler iyi olur ama , sarılık olmaması için,ama 2 veya 3 cü günü sütün artık iyi gelmeye başlayacak inşallah, ozaman yeterli gelir zaten..Birde tavsiyem zamanı falan bekleme emzirmk icin,bebeğe istedikçe sık sık ver