Bebeğim 4 aylık. Mesela 7 buçuk gibi gece uykusuna yattık 1 saat içinde 2 kere uyandı kucağımda sallayıp tekrar koydum. Yani gece uykusuna yatarken birkaç defa ağlayarak veya mızırdanarak uyanıyor neden olabilir? Sizde de böyle mi yoksa uyuyunca geceye kadar en azından uyur mu?