Lohusalık boyunca ilk 3 gün kanamam oldu sonra hep temizdim kanama gelmedi her duşta o yüzden gusül alabilir miyim ? Ve kanama olmadığı için abdest alıp 40 gün boyunca dualarıma herşeye devam edebilir miyim? Yoksa kanama olmasa bile namaz kılınmaz belli sureler okunmaz mı