Kızlar bir tane sayfa var hepsciciyepyeni diye. Eski kıyafetleri yolluyorsunuz, yerine yenilerini alabiliyorsunuzsunuz çocuk için. Tabi bu yolladığıniz kıyafetler temiz , lekesiz , yırtıksiz , solmamış vs olacak. Seçilen kıyafetler için cicipara alıyorsunuz , kötü olanları isteğiniz doğrultusunda ya imha ediyorlar ya da size geri yolluyorlar. Ben önceki seneler çok kıyafet yolladım , kabul edilmeyenlerin hiç peşine düşmemiştim.
Bu yolladığımda gerçekten temiz temiz seçerek yolladım ama çoğunu gene kabul etmemişler. Bende bana geri yollanmasını istedim. Boş yere kargo ücreti ödedim bunlar yüzünden ama yolladığım kıyafetlerden emindim o yüzden.
Kızımın bir kere giyilmiş elbisesi , benim 3 kere anca giydiğim pantolon vs.
Sonra ürünlerin temiz olduğuna dair bir video çektim.
Sizce ben bunları şikayet edebilir miyim ?