Gündüzü bitirdik ama geceyi nasıl bitireceğimi bilemiyorum var mı tavsiyeniz… 18 aylık gece çok sık uyanıyor 8 kere falan sadece 3 ünde emziriyorum ama 2 ye indiremiyorum bunu birden kesmekten de korkuyorum… Birden kesenler nasıl yaptınız çok tepki verdi mi süreci nasıl yönetebilirim??