Kızlar daha oncede post açmıştım 28 aylık bezi bırakma surecindeyz bakicim pek sicak bakmiyordu suan bisey demiyor olumlu yani ama sorun şu ki bebegim bakicida yapmıyor yani ogle arasi uyuynca bezini takiyor ona yapıyormuş uyurken uykusunda bizde takiyoruz kademeli olarak kendim izindeyken gececegm tümden onun dışındaki zamanlar ben gelene kadar yapmıyor eve gelince cok guzel soyluyor yapıyoruz kazasız.. bakıcıya 3 gün oldu daha acaba cekiniyor mu neden yapmıyor olabilir orada da ayni lazimligi vs var