Aslii123 hayır canım benim ben minyonum boyum var gören saldırıyo sen nasıl doğum yaptın manken gibisin diye . 1.70 boyum var 48 kiloyum. Bebeğimde öyle olcak belli. Çünkü taa ultrason zamanı doktor ölçüyüo ya elleri parmakları falan hep söylüyordu parmakları uzun çok uzun ince bi bebek olucak diye. Yani kısa olcak anlamina gelmiyo öyle bisey yok