17 aylik oğlum diş kaşıyıcısının içinde ki suyu içti birşey olur mu kizlar
Bebi_12 bıse olmaz ıns nette norml su yazıo ıcındekı suyu
Bebi_12 ben paketi açmadan önce okumuştum bir şey olmaz içme suyu oluyor içlerinde
Başına gelen var mi
arasardaannesi bende öyle okudum da kuzum tedirgin oldum valla
pozitifanne06 aynen kuzum öyle de yazıyor insan bi tedirgin oluyor valla teşekkür ederim