Defnepamuk
Mama veriyorsanız gaz ondan olabilir
Benim bebeğim de 2,5 aylık . Gündüzleri kucakta uyur , yatağına koyunca 10 dakika sonra uyanır😂 ara sıra yatağında 1 saat uyur ama yatağında yatırmadan önce kucağımda 1 ,5 saat uyutmam gerekir 😂
Pilates topunuz varsa onun üstüne oturup , bebek kucağınızdayken uyutmaya çalışın..
Ben 3 gün sling kullandım. Çok ama çok rahattı. Hem uyudu hem gezdi, o sırada ben de hafif hafif iş yaptım. Dalınca yatırdım falan.. ama doktorum 3 aydan önce sling kullanma deyince geri bıraktım..
Bence bu süreçte bebeğinizin yerine kendinizi koyun öyle hareket edin..” henüz görme yeteneği bile tam oluşmayan, 9 ay anne karnındaki sıcaklığa alışmış, derdini sadece ağlayarak anlatabilen, anne kokusuna hasret bir varlık o.. sizin kucağınıza gelince nasıl sakinleşiyo dimi. Kucağınızda uykuya dalacak kadar güveniyo size.. öylesine masum ve çaresiz. Sizin kucağınız ve sıcaklığınız olmasa en temel gereksinimi uykuya bile dalamıyo, varsın ev yemek işleri biraz kalsın, parça parça yapılsın, hiçbiri evlatlarımızdan öte değil.”
Kaldıki hamilelik aslında 3 değil 4 trimesterden oluşuyor. Çünkü bebekler ilk üç ay kendilerini hala anne karnında zannediyorlar:)
Ben çamaşırı bazen gece yıkayıp asıyorum, güneş görmeden kuruyorlar 😂
Ben de şu an 3 ay olmasını bekliyorum ki rahat rahat sling te gezsin diye :)