Secl 4 gün önce doğurdum daha tuvalette çıkamadım yapmadığım kalmadı en son 2 kaşık zeytinyağı ictim neyapmam lazım gazdan kivraniyorum nolur bişey önerin
Secl yasomia neler neler yaptım siselerce kayısı meyve suyu kayısi çayı kayısı yedim kimyonlu Su bile içtim zeytinyağ içtim
beyzabetull Duphalac öneririm içinden çıkan ölçekle 30 ml sabah öğlen içtiniz mi akşam üstüne doğru tuvalete çıkarsınız aynısını bende yaşadım çok iyi geldi bana
karanitooo Duphalac şurup yazmadı mı gerçekten doktorunuz. Ben pazartesi doğum yaptım. Hemen alın ben bi ölçek içtim dün gece su gibi kendi kendine yaptım çok şükür. Direkt onu alın kullanın başka hiç bi şeye gerek yok.
ahsennr Secl normal canım bende öyle olmuştum canım çok yanıyordu ama geçiyor zamanla çok katı şeyler yeme bol bol su tüket inşAllah ağrıların geçer bir an gözümde canlandı
Yagmurun_annesi123 Secl ben çok çektim canm .hoşaf içebilirsiniz size tavsiyem çorba tarzı sıvı besinler tüketmeniz. Katı besinlerden bir süre uzak durun .ben ilk günler ilk ay hep çorba tarzı tükettim