1 hafta sonra inmemiş testis ameliyatı olacağız çok stresliyim hayırlı bir şekilde atlatmak istiyorum bir an önce korkuyorum da 16,5 aylıkken ameliyat olmuş olacağız yani geç kalmış sayılır mıyız 1 yaşına kadar yaptırın diyorlar da hiç o zman da farketmemişiz malesef endişe ediyorum başına gelen var mı