Merhabalar benim çocuğum 17 aylık. Bikaç kez boğazında mama kaldığı için çok korktum blv yaptırmadım. Ve hala püre şeklinde yiyor yemekleri . Eline ekmek versem yada pankek ağzına götürmüyor atıyor çünkü tanımıyor gıdaları. Bu konuda kendimi çok suçlu hissediyorum. Bu konuda ilk nasıl alıştırma yapmalıyım tavsiyelerinizi yazabilirmisiniz?