Kızlar kızımın gözünde akıntı öksürük boğazlarında tahriş var enfeksiyon dedi doktor bu mevsimde oluyormuş neyse, zaditen damla verdi buraya kadar sorun yok fakat bu zaditen hakkında tuhaf şeyler okudum yok zarar veriyor vs. Aynı doktora uyku sorunlarımızdan bahsedince byebye night öneriyorum dedi bende kesinlikle karşıyım o damlaya şimdi şüpheye girdim acaba zaditen demi zararlı. Yani bilemiyorum doktorlar belli ekollerden geliyor ve bazısı için zararlı olan diğeri için tamamen bitkisel vs. Şimdi şüpheye düştüm. Kızım 6 ay 19 günlük