Kızlar evde oldugum ıcın gorumcem almıstı kartımı ıse gıderken kullanıyordu bende sımdı aldım ondan lazım oluyor dıye bana da yaz geldı malum gezerım dıye oglumla yarında dısarı cıkıcaz babamızla İstanbul kartta baktımda bakıyem 0 yazıyor sızce normal mi gosterıyormu bılen varmı aranızda ben olk defa kullanıyorum yarın basım yapınca sorun yasarmıyım nasıl bakıyeme kaç basım kalmış bakabılırım