Nesliats bende aynı sebeple kızım 5 aylıkken post açmıştım aynı dediğiniz ilk zamanlar ses verip aguluyodu sonra bi anda sessizleşti şu an 6 buçuk aylık ve sesler çıkarmaya başladı hatta bazen çığlık çığlığa ben burdayım diyo 😃televizyonumuz yok zaten ekran vs göstermiyorum yani ama şunu farkettim kalabalık ortamda daha çok açılıyo algıları şu an kendi ailemin evindeyim böyle farkettim,