İki aylık kontrole gitmedik tartıda 4700 gibi gözüküyor bozuk olabilir tam emin değilim gelen herkes çocuğuma zayıf diyor el ye ayakları gerçekten çok cılız 3860 doğdu canım sıkılıyor sütüm yagsiz gibi böyle bembeyaz beslemiyor mu acaba 😔 gördüğüm bebeklerin kol bacakları boğum boğum