Deletedmom104
Ben eşimle o görevdeyken hiç iletişime geçemezdim. O bana sadece düzenli olarak iyi olduğunu bildiren mesaj atardı, sadece bundan ibaretti iletişimimiz. Bebeğimiz olduktan sonra mesajdan görüntülü konuşmalara seviye
atladık :) Şuan oğlum 20 aylık. Görüntülü konuşmalar harici sıfır ekranla geldi, gidiyor.
Bir problem yok çok şükür. Niyet kötü değil, on dakikadan da hiçbir şey olmaz. Hem karşılıklı bir iletişim söz konusu, odaklanıp kilitlenme değil. Endişelenme. 🫶🏻