Hala gaz sorunumuz devam ediyor ve hayatımızı aşırı zorlaştırıyor. Uyku döngülerini etkiliyor, bir sonraki döngüye geçemediği için 40dk da bir uyanıyor yavrum gazını çıkarıyor yada ben çıkartıyorum rahatlıyor tekrar uyutmaya çalışıyorum geceleri tekrar uyuyor fakat gündüzleri başarılı olamıyoruz. Halbuki gündüzleri gazı olmazsa 1 buçuk saat uyuyor bir uykuda ama o kadar az oluyor ki.. Bunları yaşayan var mı? Ne zaman düzelir ya da şunu yapıyorum düzeliyor dediğiniz bir şey var mı? Kafayı yiyeceğim çünkü artık çok üzülüyorum