1 yaşına kadar normal diye biliyorum. bizde 9. ayımıza geldik ve 1 dişi zor çıktı. teyzesinin dişi 4. ayında çıkmış ve dişi sorunlu. tel taktırdı fakat işe yaramadı diş arkasına tel taktırdı artık onunla duruyor. geç çıkan diş daha sağlıklı teorisini gerçek buluyorum yani