Merhaba emzirme danışmanlığı alan var mı alıp sütü artan ? Benim bir gögsümden süt çok güzel geliyor diğerinden gelmiyor resmen ikisinin arasında çok gark var biri patlak balon diğeri normal hata yaptım biliyorum kızım almıyor diye hep bir tarafını emzirdim normale nasıl döndürürüm bunu yaşayan var mı