kalmaz mombaby00 pozitif ise aldırmayı dusunuyomusunz bnde hamileyim bebeğim daha 8aylik çok zor gelio
kalmaz mombaby00 kaç haftalık gittinmizmi Dr a ben gittim kese gorunmedi alttan bakınca gorundu 5+6 dedi.dis gebelik olma ihtimali varmıdır inşallah boş gebelik flndir
kalmaz mombaby00 sağolun sizin test resmne baktm test sanki bozuk gibi duruyor diğer çizgi de net değil çünkü.adeti kaç gün geçince yaptnz ben 3gub geçince çıkmadı negatif çıkmıştı 6gun gecikince pozitif göründü
mombaby00 kalmaz ben doğumdan sonra düzensiz adet oluyorum o yüzden olmadım bilmiyorum dün tekrar test yapıp atmıştım bozuk demişlerdi ilk testimde negatif çıkmıştı yarın gidip kesinliğiyle öğrenicem bakalım
delirmeceler gazeldoruk var gibi burada ben ikizlerime hamileyken 2 defa regl oldum olabiliyor hatta doğum yaptım bir süre olmadan rahat ederşm dedim 2.ci haftasına döngüm tekrar düzene girdi hayattaki şansım
gazeldoruk delirmeceler hayırlısı olsun artık diyelim ikinci testi yapmadım bi yandan korkuyorum bi yandan da istiyo gibiyim sanki ama çok zor süreç olcak