irem066 38+6 dogum oldu 12 ıncı haftada gırmesı gereken atağa sımdı gördü sanırım hesabıma göre ataktamıyız arkadaşlar yardım
yelizs irem066 merhaba 38+3 de doğum oldu 3 at 15 günlüğüz. 3 gündür bizde çok huzursuzuz, doğru düzgün uyumuyor. Sık sık ağlıyor ne yapsak susmuyor sizinde böyle mi