Annelerim bebeğim 29 günlük ,bebeğimi hem anne sütü hemde su anda süt azalması yasadigim için bazı öğünler 2-3 kez mama ile besliyorum. Önceleri evolvia 1 kullanıyorduk. Hiçbir sorunumuz yoktu. 4 gündür sma optipro mama kullanıyorum. Günde 1-2 yi gecmeyen ishal oldu. Bugünde anne sütü aldıktan sonra biraz kusma başladı. Kusma mamadan olsa hemen mamanın arkasından mi olur yoksa anne sütünün arkasından da olabilir mi kafam karıştı yardımcı olursanız sevinirim 🙏🏻