Hanımlar bu 4. Ay uyku gerilemesi zıkkımı olabilir mi 3.5 aylık başladı sanki uykuya direnme huzursuzluk 45 dk da bir uyanma uykuya geri döndürememe var mı yaşayan gelip geçiren ne yaptınız sanırım her uyandığında meme vermek sonrası içinde ciddi saat başı uyanma alışkanlığı yapıyor çünkü bu dönem uykunun oturduğu dönemmiş beye alışırsa o. Ama mümkün değil yeri döndüremiyorum hayır sallasam bu seferde ona alışacak yani saat başı sallanmaya mı kalkar sonra ben anlamadım ki sadece meme verince mi bu pay saat başı devam ediyor sonrasnda da tavsiyeleriniz neler gerçekten geçip uykular düzene girecek mi böyle bi insan nasıl yaşama devam etsin bilmiyorum hiç enerjim kalmadı