Herkese merhaba kızım 18 aylık. Ve biraz iştah sorunu var. Önceden herkesi yiyen bebek artık yemiyor. Yoğurt çorba hayatımızdan çıktı asla içmiyor. Kilosu 9.130 boyu da 75 cm. Kafama çok takıyorum. Emziriyorum bu arada emzirmeyi sonlandırmayı düşünüyorum. Hergun ne yapsam ne yedirsem diye düşünmekten psikolojim bozuldu. Başka bebeklerle kıyaslayınca daha da bozuluyor. Var mı böyle iştah problemi yaşayan Emzirme bırakınca düzelen?