Aynur83 52 günlük bebeğim uyumuyo emmiyor ağlıyor dayanılacak gibi değil sakinleşmiyor mama vermekten bıktım usandım hiç uyku yok benide stres sarıyor ağlıyorum sütüm de strese dayalı az geliyor bebeğimi yatırdığım an ağlama krizine giriyor meme üçüm süt kabarcığı olmuş oturmaktan hemoroid oldum ben daha ne yapim helak oldum gitti ne zormuş çocuk büyütmek eziyet üzerine eziyet yasıyorum😭😭
Annesinin-pasasi Aynur83 canım öncelikle sabırlı ol bu süreçler çok zor biliyorum ama senin stresin olduğu gibi bebeğe geçer😟 söylediklerinden anladığım kadarıyla gaz problemi var siz çıkarmış olsanız da mamadan dolayı yoğun gaz sancısı çekiyordur bir doktora götürmende fayda var 😟 bir diğer seçenek ise kulak ağrısı olabilir kulağına yavaşta uuuuu sesiyle uğultu yaptığınızda duruyorsa kulak ağrısı olabilir bunun için de bir doktor gerekebilir bazıları iki damla anne sütü katarlar ama siz bilirsiniz Yine de daha gazla ağlamakta yorulmasın yavrucak bir doktora götürün gaz için röntgen çekerler eğer gazsa libalaks adında bir lavman var onun yarısını yapınca 10-15 dk içinde rahatlıyor
PeriAfkan Aynur83 belki bağirsaklarinda problem vardir, evde alkol varsa 20 gram ılık suya 6 7 damla alkol ekle pamukla karnini ve kulak diplerini sil. Hem dezinfekte olur hemde sancisi varsa diner. Bu gun bende yapyim tum gunu uyudu
Aynur83 AlparslanSergen 40 dan sonra iyice kötü oldu hep düzelir dediler hiçbir düzelme olmadı aksine daha çok ağlar daha çok mama ve az uyku oldu benimde sinirlerimi bozdu oturdum agladım bu nasıl bişey anlamadım sakinleşmiyor herşeyi deniyoruz yok kafayı yicem artık gündüzü başka gecesi başka hiçbişey yapamıyorum uykum herşeyim berbat nasıl uykusuzluğa dayanıyor anlamıyorum 😱😱😱
AlparslanSergen Aynur83 bizimki emiyor ama mama da veriyorum ben . İnan aynısıni dedim 40tan sonra daha beter oldu kolik oldu çocuklarımız saatlerce ağlamalar uyksuz geziyoruz resmen yazık kendine de
Aynur83 Fundalinko gazı yok kackere çıkardım dışarı çıkardık yeter ki uyusun die ondan bile 20 dk uyumuştur cok sıkıntılı süreçler gittikçe artarak devam ediyor
PeriAfkan Aynur83 2 gundu aynrn benim bebekte oyleydi. Karninda sanci var canim 100 de 100. Dedigimi yap guven bana, bu gun aynisini yaptum cocuk sus düştü. Bide uzerinden egerr kundak yapmiyorsan bi ince şalla baglasan iyi olur
Ssedaa Aynur83 gazı vardır ağladıkça daha da çoğalır gazı çoğaldıkça da daha çok ağlar bizim De başımıza gelmişti acile götürdüm lavman yapmışlardı
Ezgib Aynur83 rabbim kolaylık versin insallah benim bebeğim huysuzlandigi zaman ben banyo yaptırıyorum gece gündüz saat farketmiyor sonra sürekli okuyorum rahat uyuyabilsin diye faydasını görüyorum insallah sizede fikir olur
Aynur83 Bebeğim uyusun emsin başka bişey istemiyorum saatlerce direniyo o ağladıkça ben daha çok strese giriyorum doktora gidicez konuştum normal değil ama dedi kilo artışı vs bakmak gerek dedi bakalım yakın zamanda gidicez zamanda geçmiyor uyumayınca hep aynı seyleri yapıyoruz olmuyor bi terslik var bu İŞTE 🤷🏻♀️Üzülüyorum cok
Sevdaguzeltepe 3,5 ay o şekil çektim kesinlikle gaz onlarca gaz damlası denedik 3,5 aydan sonra yavaş yavaş sakinleşti kolik bebekti bebeğim
Sevdaguzeltepe Sussun diye mama verirsin mama dahada gaz yapar bu bir kısır döngüdür biz ne kadar çıkarsakta 3 aya kadar bebeklerin bağırsak kıvrımı oluşmadıgından sürekli gaz sorunu olur 3 aydan sonra bağırsak florası gelişiyor denemediğim bişey kalmamıştı
Aselhafsam Göğüs ucuna vazelin sür geçiyor hemen diğer konu için Allah kolaylık versin annelik zor mızmız çocukla dahada zor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
mutlular annelik kesinlikle çok zormuş.büyüdükçe katlanarak devam ediyor sorumluluk.en kolay ve keyifli zamanları olan bebeklikleri uykusuzluk ve ağlamalarla geçiyor.zaten ayaklandıklarında yandık🙄canım kolik olabilir (sebebi anlaşılamayan ağlamalar.)sana destek olacak bir yakının olsa keske bebeğinle işgilenirken sende uyusan daha sağlıklı bakabılırsın ozman bebeğinee suan çok yıprandığın için kısır döngü içerisindesin bebek ağladıkça sen üzülüyosun uyuyamıyorsun oda bunu hissettikçe huzursuz olur🤒allah kolaylık versin canım