Kızlar merhaba oglum 6 ay 17 gunluk arefe bır gun once oksurukle basladık 3 gun sonra ılac tedavısıne basladık grıp surubu antıbıyotık hava verıyorum 2 gundurde sesı ıyıcene kısıldı sesı cıkmıyor normal mı ne yapmam gerek onerınız varmı bogazına iyi gelck oksurmekten sanırım kısıldı