Bebislerhakkinda emziriyorum 1. Ayını doldurduktan sonrada mama başladım.Kalori açığı yapıyorum . Kahvaltı akşam yemeği öğle yemeği gibi alışkanlıklarım yok. Ayak üstü atıştırma yapıyorum. Kilo verme sürecinde de hamilelikten önce ki yediklerim şöyleydi . Her hafta başınev yoğurdu mayaladım . Kayısı ve cevizle acıktıkça yedim. Bol sıvı aldım hep çay kahve su. Şekeri bırakamadım hiç . Yani çayımı hep şekerli içerdim yada her gün çikolatada yerdim . Dediğim gibi ama 0 ekmek makarna vs 3 4 ay yemedim . Birde her hafta sonu bir gün ne canım çektiyse yedim