mervepamukk evet insanlar niyeyse ard arda doğurmayı mantıklı buluyor. Ama işin maddi manevi boyutunu düşünmüyorlar. İki kardeşimden bahsetmiştim. Şimdi birisi 24 yaşında, diğeri 17 yaşında. Ve biri kız biri erkek yani, genelde farklı cinsiyetteki kardeşler büyüdükçe uzaklaşabiliyorlar, bunlar hala ilk zamanlardaki gibiler. Kız kardeşim, erkek kardeşime her yönden yol gösterici gibidir. Eğitim olsun, kariyer seçimi olsun, hobiler olsun, okudukları kitaplar dinledikleri müzikler olsun hem arkadaş hem yol göstericidir. Ne paylaşabilirler ki diyenleri kulak ardı edin derim