Merhabalar güzel anneler, bebeğim aktif olarak emiyor.5 ay 25 günlük.Gogsumdeki yaradan dolayi dr sagim yapmami gogsumu dinlendirmemi onerdi bende baby mom markali makinayi aldim.Ne zaman sagim yapmali nasil yol almaliyim ? Deneyim ve onerilerinizi paylasir misiniz ?