Rwerdst ecedurucbkc illa alışıyor. Ben katıya geçerken çok vazgeçmek istedim. Püre cidden kolay çünkü😅😅😅 löp löp yiyor oğlum seçmez ama katı öyle değil
ecedurucbkc Rwerdst evet ya püre olunca hemencecik bitiyo. Şimdi her şeyi çıkartıyo püskürtüyo ağzını acmiyo😀
defnemiraybebek ecedurucbkc yumurta peynir labne tarzında bir de akşam yemeğinde ne yaptıysam onu veriyordum
ecedurucbkc edefneee ayrı ayrı vermeyi denedim yediremedim birleştirip veriyorum öyle azıcık yiyo ama kahvaltı yapmak istemiyo. Ayrı ayrı vermek istiyorum aslında birleştirince taneli bırakıyorum ama yine püre gibi oluyo.
ecedurucbkc nnnida ben de doktordan öyle duydum ama ne zaman zeytinyağı versem daha rahat yapiyo. Sabahları aç karnına 1 çay kaşığı veriyorum bazen uzun süre yapmayınca. Sanki ise yariyo belki de metabolizmayi hizlandiriyodur
ecedurucbkc Papatyaa21 gerçekten savaş veriyorum ya resmen kilitliyo ağzını hiç tatmak bile istemiyo. 8.ay atağı da mı varmış 🥺🥺
Papatyaa21 ecedurucbkc evet var biz atlattık ama hala sıkıla sıkıla yiyo kabus gibi yemek yedirme fobim oluştu çocuğa 🤣🤣🤣
ecedurucbkc Papatyaa21 yaa ne kadar sürdü 😄 Allah kolaylık versin valla zor yemeyen çocuğa yedirmek. Kendimden biliyorum annem neler çekmiş şimdi anlıyorum 😄😄
Papatyaa21 ecedurucbkc on gün kadar falan sürdü herhalde 9 olmak üzereyiz biz 7 buçuk ayşıkken falan başlamıştı evet çok zor yemeyen çocuğa yedirmek 😅
Rwerdst ikibebeliana30 telle başlayın önce. Sonrasında arpayı verirsiniz. Onu da rahatlıkla eziyorlar