silaa66 oguzhan2203 ya bugune kadar yasamadım dün falandı kızıma aldığım bayramlık minicik olmus sinirden makineyi parçalıycaktım(ironi)😂
merve171214 oguzhan2203 vestel marka benim şimdiye kadar küçültme sorunu yaşamadım 3 yıldır kullanıyorum
silaa66 oguzhan2203 markası nee 😂 yanlsı ayardan veya kumas kaynaklı olabilir benimde sadece gek kıyafetı cektı
endoplazmikretikulumiste oguzhan2203 Arçelik kullanıyorum maalesef bebek kıyafetleri küçülüyor hassas ayara atıp bir tık daha az küçülmesini sağladım kimi çok memnum ama benim için Arçelik pişmanlık
zeyinci endoplazmikretikulumiste bende bazen nasılsa kurutmada çeker küçülür diye büyük büyük alıyorum 😆
zeyinci Benim makinem Bosch marka evet küçülme oluyor çok ısısı yüksek programda birde kendi kıyafetlerimi de sürekli sürekli atmaktan bazılarında boylarda kısalma oluyor çözümü bulan varsa yazsın 😆