Merhaba,
6 aylık bebegime tek başıma bakiyorum ama eşim evden çalıştığında firsat bulunca kızımızla ilgileniyor. Ailelerimizden uzakta yaşıyoruz. Bu aralar bebegimin bizden sıkıldığını hissediyorum, bir sürü oyuncağı var, oyun alani var. Müzik dinliyor, oynamaya çalışıyorum, dışarıya çıkarıyorum ama çocuğum yine de insan istiyor. Buna benzer durum yaşayan var mı?