Arkadaşlar merhaba
Oğlum 11 aylık kan tahlili sonuçlarında d vit 20 ug/dl
Feritin 15
Demir 39 çıktı doktor izne ayrılmış şimdi meraktan canim çıktı bunlar çok mu düşük değerler o kadar beslenmesine ve takviye almasına rağmen sizde böyle bir şey yaşayan var mı