Bugün kontrolüm vardı nstde ağrım çıkmış doktor yılanın başını baştan ezicen bir kaç gün seni misafir edelim mi dedi bende hazırlıksızdim kabul etmedim bisey olursa acilden gel dedi evet kasılma hissediyorum ama bayramda aşırı yoruldum ne olduysa ondan sonra oldu dinlensem birazda olsa fayda eder mi bide suyun gelirse plesenta aşağı düşer hastaneye gelene kadar bebeğin ölür dedi var mı böyle bisey ya kızımda suyumu patlatıp 12 saat beklettiler beni bisey olmadı