Elsnazan Kızlar merhaba yaz geliyor malum klima almak istiyoruz odamız çok sıcak oluyor motoru ve klima ses yapmayan klima tavsiyesi verirmisiniz memnun kaldığınız ☺️
endoplazmikretikulumiste Elsnazan Arçelik kullanıyorum ses bir miktar oluyor ama rahatsız edici deil uyutucu bir ses