nzl85 Merhaba kızım nerdeyse 3.5 yaşında ve sürekli düşüyor hangi doktora götürmeliyim acaba daha önce böyle birşey yaşadınız mı
endoplazmikretikulumiste nzl85 benimde oğlum 3 yaşına girdi sürekli olmasada koşuyor yada ayağı takılıyor birşeye düşebiliyor bence normal kasları güçsüzse ona göre oyunlar bulup çalıştırmalı
nzl85 endoplazmikretikulumiste Yururken kosarken surekli dusuyor peki ne yapmam lazim kas oyunlari demissiniz
endoplazmikretikulumiste nzl85 Raket ve pinpon mesela raketle kollarını çalıştırın kaslar güçleşin ayakla topa vurdurun bacak kasları güçlensin