Sedanuraydnata Kızlar size doğumdan önce başımdan geçen bir olayı anlatacağım ❤️ Kuran okumayı normalde biliyordum ama okumaya açmaya unuttum çoğumuzun başına gelmiştir 😢 Neyse bu arada kayınvalidem hoca doğuma kadar sana mutlaka bu hatim yapalım her gün okuyayım ben sana dedi ne eşim ne ben pek üzerine durmadık Allah razı olsun kayınvalidem fıtsat buldukça geldi okudu ❤️ Pek düzenli olmasada 36. Haftaya geliyorduk kayınvalidem bitsede secdelerini yapsan ağırlaşmadan dedi bizde daha var acele etme diyorduk.Sadece 1 cüz kalmıştı tam 35+6 idim sabah uyandım nişanım gelmişti doktoru aradım gel kontrol edelim dedi gittim parmak ucu bile açıklığın yok hiç bişey olmaz dedi eve gönderdi beni 🙊 Son cüzü okudu kayınvalidem duasını yaptık secdesini yaptım ben 14 kere aradan bi kaç saat geçti benim suyum gelmeye başladı ❤️ Hastahaneye gittik 2 cm açıklık vardı 😊 Tam 36.haftada oğlumu sağlıklı bi şekilde kucağıma aldım öyle dua etmiştik 🤲 Şimdi aynı şekilde oğluma okuyor her gün sarılığımız vardı 14 günde atlattık şükür ❤️ Biliyorsanız kendiniz bilmiyorsanız bi yakınınız okusun mutlaka 40 ı çıkana kadar bence çok önemli bende en kısa zamanda öğreneceğim inşallah 🤲❤️ Biraz uzun oldu ama anlatmak istedim 🌸
Meryemak Sedanuraydnata kayınvalideniz çok güzel bişey yapmış gerçekten 🙏 ne mutlu size güle güle büyütün bebeğinizi 🤗
Arzuayse Sedanuraydnata tabiki duasiz olmaz .bende sancilarimi hastanede gecirdim hep Allah dedim dua ettim bolbol sabah 10da dogum olur dedim Allahim kurtar beni die dua ettim 10da geldi kuzum :)
deletedmom4842 Sedanuraydnata Ben her Perşembe ve Cuma günü oğlum yatarken yanında kuran okurum ona maneviyatımız güçlensin 🙏🏻