Merhaba kızlar bebeği sadece mamayla beslenen annenler benim bebeğim 5 ay 10 günlük 150 cc mama içiyordu son zamanlar da ağlıyor mamadan sonra gün içinde bütün ihtiyacları karşılanmasına rağmen ağlıyordu bugün 180 denedim çocuk resmen sustu açlıktan ağlıyormuş meğerse yani çok fazla mı acaba doktorumuz icebildigi kadar ver dedi korkuyorum mama olunca 180 cc yi 4 saatte 1 versem yeterli gelir mi acaba bu ara da gece beslenemeye hiç uyanmıyor 3. Ayindan beri kilo alımı da iyi