Biz muayene için gittik hemen yapalım dediler antalya çallı meydan tıp hastanesinde. İğne ile uyuşturulurken biraz ağladı, ilaç canını yakıyormuş iğneden kaynaklı değilmiş acısı. İşlem esnasında hiç sıkıntı olmadı etrafı izledi bekledi oğlum. Eve geldiğimizde ilk birkaç çiş zor geçti çok ağladı ama şuan 2. Gündeyiz gayet rahat. Dikkat ediyorum dokunmasın diye karton bardağın altını kesip koyuyoruz